Cand si de ce sa mergi cu telefonul la un service gsm

Constientizam cu totii cat de importante sunt telefoanele mobile in zilele noastre. Daca in trecut putini detineau un astfel de device, in prezent, de la batrani la copii, fiecare dintre noi detine un telefon, mai mult sau mai putin „dotat”.

Tehnologia a avansat intr-atat de mult, incat, la ora actuala telefonul bifeaza functii din cele mai complexe.

Poti afla cu ajutorul telefonului starea vremii din orasul tau, iti poti face o programare la salon sau il poti folosi pe post de GPS, in cazul in care esti sofer. Sa nu mai vorbim de posibilitatea de fi conectat cu prietenii tai in timp real, prin intermediul platformelor de socializare.

Totodata, nu mai este niciun secret ca un smartphone din zilele noastre este cu mult mai sensibil decat un telefon mobil de acum 10 ani. Acest lucru nu pare sa conteze prea mult, intrucat nimeni nu ar mai opta pentru un model vechi, in detrimentul unuia actual, in tendinte.

Si tocmai pentru ca sensibilitatea reprezinta punctul slab al telefoanelor din zilele noastre, exista posibilitatea de a intampina probleme in ceea ce priveste buna lor functionare.

Ei bine, in aceasta situatie avem de ales intre doua optiuni – fie ducem telefonul la operatorul de telefonie mobila de unde l-am cumparat pentru a fi reparat, pe baza certificatului de garantie, fie in ducem la reparat la un service gsm, pe cont propriu.

Prima varianta poate parea tentanta la prima vedere, intrucat reparatia este efectuata de cele mai multe ori gratuit. Pe de alta parte insa, perioada de asteptare poate ajunge si la o luna, interval in care rabdarea iti va fi pusa la grea incercare si desigur, vei avea nevoie de un alt telefon mobil.

In schimb, atunci cand apelezi la un service gsm iti vei primi telefonul inapoi in numai cateva zile, cu mentiunea ca plata reparatiei o vei suporta tu.

Cat priveste defectiunile pe care le poate intampina un smartphone, trebuie sa stii ca acestea se impart in doua categorii. Este vorba despre problemele de hardware, respectiv problemele de software.

Reparatiile hardware vizeaza componentele care nu mai functioneaza la parametri normali, in vreme ce reparatiile de tip software au legatura cu reinstalarea sistemului de operare, decodari, deblocari de retea, actualizari de sistem si asa mai departe.

Expertii de la glassgsm.ro se confrunta zilnic cu situatii din cele mai diverse, astfel ca indiferent de problema pe care o are telefonul tau, cu siguranta ii vor da de capat intr-un timp cat se poate de scurt.

Desigur, nu trebuie sa te confrunti doar cu episoade nefericite pentru a apela la un service gsm. Poti ajunge aici si din alte motive. De exemplu, vrei sa iti protejezi telefonul cu o sticla de protectie – pentru specialisti aceasta este o misiune extrem de rapida si de simpla.

In cazul in care esti in cautarea unui service gsm care ofera servicii de calitate, recomandarea mea este, fara indoiala, Glassgsm. Reparatiile dureaza aici intre 30 – 90 de minute, deci practic ajungi cu telefonul defect si pleci cu el reparat. Ce iti poti dori mai mult de atat?

Leave a Reply