Copywritingul in SEO reprezinta un element al procesului de SEO prin care este creat continut relevant, valoros, util, care targeteaza cuvinte cheie specifice, lucru care duce apoi la cresterea autoritatii si recunoasterea relevantei si valorii unui website prin pozitionari bune in motoarele de cautare.
Smartseopack.com implementeaza cele mai bune practici SEO pentru cresterea traficului folosind copywritingul pentru a ajuta la identificarea si targetarea clientilor.
Iata cateva dintre aspectele importante de respectat in SEO copywriting:
- Titlurile, fie ca sunt titluri ale paginilor, ale articolelor sau ale site-urilor sunt primele cuvinte pentru SEO si reprezinta un fel de cuvinte cheie, care pot convinge cititorii sa citeasca in continuare. Nu se folosesc diacritice pentru ca foarte putini dintre romani cauta pe Google folosind diacriticile.
- Meta-descrierea se refera la textul scurt care apare cand cautati ceva pe Google si care va contine cuvintele cheie pentru o pozitionare mai buna in Google,si sa fie cuvinte convingatoare pentru cititori, meta-descrierea avand in medie 160 de caractere si rezumand continutul paginii.
- Continutul este elementul principal in SEO copywriting. Prin continut de calitate, numarul cititorilor va creste, acestia se vor abona la newsletter, pot promova paginile site-urilor si posta link-uri contribuind foarte mult la pozitionarea in motoarele de cautare.
- Cuvintele cheie sunt cuvintele din titluri, tag-uri, text link-uri catre pagini interne, textul pentru imagini sau paragrafele articolelor. Exista o diferenta intre SEO si copywriting, in SEO conteaza frecventa de aparitie a cuvintelor cheie, iar in copywriting conteaza ca aceste cuvinte sa fie convingatoare si sa creasca rata de conversie. Cuvintele cheie nu trebuie folosite foarte des, pentru a evita ca motoarele de cautare sa considere ca suntem spammeri.
- Link-urile catre pagini interne si externe conteaza pe cuvinte cheie care in cazul paginilor interne au legatura cu acestea, iar in cazul celor externe conteaza pe pagini catre site-uri. O mica diferenta si in acest caz, SEO leaga site-ul respectiv cu altele similare, in copywriting link-urile conving cititorul sa dea click catre pagina.
- Conversia reprezinta raportul dintre numarul de vizitatori care au recurs la o actiune dupa ce au citit continutul si numarul total de vizitatori. Desigur ca se doreste o crestere a ratei de conversie prin continut de calitate, simplitatea navigarii, promovarea site-ului de catre vizitatori.
In concluzie, rolul copywritingului in SEO este deosebit de important, asigurand realizarea
optimizarii de calitate, ceea ce este de dorit de catre companiile care doresc promovarea, dar si de catre vizitatori pentru a gasi cele mai bune solutii la problemele lor prin cautarea in motoare a celor mai interesante continuturi, este insa o activitate care are in spate un intreg proces cu resurse umane si cu respectarea conditiilor de baza, astfel incat in final atat clientii, cat si furnizorii de servicii sa fie in castig. SEO si copywriting merg mana in mana, prin urmare, companiile de SEO vor sti sa aplice copywritingul in procesul de optimizare pentru a aduce rezultate cat mai bune in orice situatie si fara penalizari din partea Google.